Rabu, 2 Mac 2011

Walimatulurus

Assalamualaikum dan Salam 1 Tok Wan...

Apa habaq semua kaum kerabat Tok Wan Lebai Din???
Harapan saya semoga semuanya beroleh kesejahteraan di samping keluarga tercinta.

Sukacita saya maklumkan saya telah diwakilkan oleh Kak Rusna Bt Md. Isa dan Abang Abu Hassan Bin Osman sekeluarga menjemput semua kaum kerabat seisi keluarga menghadiri Majlis Perkahwinan anak lelaki mereka, Norazam Bin Abu Hassan dan Mohd. Ariff Bin Abu Hassan di rumah mereka di alamat: 111, Jalan permatang Jambu, Kg. Sg. Batu, Pantai Remis, Perak pada hari Sabtu, 19hb. Mac, 2011 bersamaan 14 Rabiul Akhir, 1432H ini.

Dengan kehadiran semua kaum kerabat seisi keluarga dapatlah memeriahkan lagi majlis tersebut disamping dapat mengiratkan tali persaudaraan di antara kita...insyaAllah..

Saya amat berharap agar undangan ini dapat disampaikan atau dipanjangkan kepada kaum keluarga kita yang tidak dapat membaca Blog ini oleh sesiapa sahaja yang membaca Blog ini. Semoga hasrat tuan rumah untuk menjemput semua kaum kerabat Tok Wan Lebai Din tercapai...insyaAllah.

Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi saya di talian: 012 - 987 2856 atau 013 - 2323 276

Sekian...saya sudahi dengan wabillahitaufik...walhidayah...wasallam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan