Selasa, 13 September 2011

Perjumpaan Hari Raya @ Mini Perhimpunan Cucu-Cicit Lebai Din

Assalamualaikum dan Salam 1 Tok Wan,,,


Bersua kembali di laman blog tercinta ini... Apa habaq kaum kerabat semua??? Harapan saya semoga semuanya dilindungi Allah swt setiap masa...


Saya bercadang untuk mengadakan perjumpaan hari raya aidilfitri merangkap MINI PERHIMPUNAN CUCU-CICIT LEBAI DIN (ZON TENGAH). Tujuan adalah sebagai majlis suai kenal serta membentuk satu jawatan kuasa di peringkat zon (zon tengah) bagi mengendalikan sebarang aktiviti bersama persatuan ini.

Sebagai menghormati Tok Wan Lebai Din yang masih mempunyai anaknya yang kebetulan menetap di Zon tengah ini, saya mencadangkan perjumpaan ini diadakan di rumah anak Tok Wan Lebai Din tersebut iaitu Pak Jang Bakar @ Abd Halim Bin Lebai Din pada hari Jumaat ini bersamaan 16hb. Sept, 2011 dari pukul 10.00 pagi hingga 4.00 ptg. Sesi bergambar beramai-ramai saya cadangkan diadakan pada pukul 11.00am~12.00pm.

Bagi tidak menyusahkan Pak Jang Bakar dan Keluarga, saya juga mencadangkan supaya kita pakat bawa makanan sendiri. Namun saya masih belum meminta persetujuan Pak Jang Bakar lagi. Saya perlukan maklum balas dari semua kaum kerabat sebelum meminta persetujuan Pak Jang Bakar. Harap dapat maklum balas dengan segera.


Sekian terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan