Selasa, 12 April 2011

Jom pakat ramai-ramai p kolompo (JPRRPK)

Assalamualaikum dan salam 1 Tok Wan...

Sudah agak lama saya tak berceloteh di dada Blog ini...
Entah kenapa tiba-tiba rasa rindu pulak untuk berceloteh sesuatu di sini...tapi tak ada isu panas untuk dikongsikan bersama...cuma,

Dengar khabar Tok Wan Lebai akan menerima seorang lagi cicit menantu hujung bulan ni. Kebetulan....majlis persandingan dan jamuan akan diadakan di Kolompo...hah!!! peluang keemasan untuk semua kaum kerabat bertandang ke Kolompo pulak kali ini. Apa macam??? Kali ni boleh datang tak???

Kepada sesiapa kaum kerabat yang telah menerima kad jemputan @ panggilan...harap dapat meluangkan masa hadir, memandangkan Kolompo terletak di tengah-tengah, jadi marilah kita beramai-ramai pakat berkunjung disamping mengeratkan lagi siraturrahim sesama suku sakat Tok Wan Lebai Din.

Kepada sesiapa yang masih belum menerima jemputan @ panggilan..harap bersabar. Mungkin kad belum sampai lagi. Maafkan saya sebab kali ini saya tak diwakilkan oleh tuan rumah...jadi tak bolehlah saya pandai-pandai menjemput!!! Lagipun majlisnya cuma akan diadakan pada hujung bulan ini..(30/04/2011), lambat lagi...masih punya banyak waktu.

Kepada kaum kerabat, cucu-cicit yang baru-baru ini telah mendapat tahu keputusan UPSR, PMR, SMA, SPM, STPM dan STAM, sebelum saya lupa...saya ucapkan setinggi-tinggi TAHNIAH!! kepada yang mendapat keputusan yang cemerlang. Kepada yang kurang cemerlang, usah berputus asa...redha dan cuba dan usaha lebih kuat lagi pada peperiksaan akan datang. Tak cemerlang kali ini bukan bererti tak akan cemerlang selama-lamanya...mesti yakin yang "CUCU-CICIT LEBAI DIN BOLEH...PASTI BOLEH!!!".

Sekian dahulu buat kali ini. Bertemu lagi di lain coretan.....
Wassallam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan