Ahad, 5 Jun 2011

Sorotan Peristiwa Majlis Perkahwinan Siti Hajar

Assalamualaikumdan salam 1 Tok Wan.


Berbicara kembali di dada blog tercinta ini, dengan doa dan harapan semoga semua kaum kerabat Tok Wan beroleh kesejahteraan di samping keluarga tercinta....

Dalam bicara kali ini, ingin saya coretkan serba sedikit tentang Majlis Perkahwinan Cicit Tok Wan (Siti Hajar Bt. Mansor) yang telahpun berlangsung pada hari Sabtu lepas,04hb. Jun, 2011.







"Penulis dankeluarga bergambar kenangan
bersama pasangan Pengantin"









Majlis gilang-gemilang yang dihadiri ramai sanak-saudara dan rakan-taulan ini berlangsung dengan suasana yang cukup meriah, dengan juadah yang berbagai-bagai.



Kepenatan bagai tak terasa diganti dengan keriangan dek terlalu gembira dapat bersua kaum kerabat tercinta yang agak lama sudah tidak berjumpa...terubat jua kerinduan di hati ini....



















Dalam keriangan berkunjung ke Utara tanahair kali ini,saya sempat juga menziarahi anak dan menantu Tok Wan yang sedang uzur. Saya akan coretkan hasil pertemuan saya dengan emak dan ayah saudara yang sangat saya kasihi ini di dalam coretan saya yang akan datang. Juga hasil lawatan saya ke tapak rumah terakhir Tok Wan Lebai Din yang terletak di Sekolah Agama Fauzi,di Yan Kecil,Kedah.

Sebelum saya akhiri coretan saya kali ini, marilah kita sama-sama berdoa semoga kaum kerabat kita yang sedang uzur terutama anak dan menantu Tok Wan cepat sembuh dan sihat seperti sedia kala.

Sekian, yang baik itu datangnya dari Dia yang Maha Esa, Yang buruk itu kelemahan diri saya sendiri...saya menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf andainya terdapat salah dan silap atau terkasar bahasa dan bicara. Wassallam....

Tunggu kemunculan coretan akan datang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan