Isnin, 5 Julai 2010

Pengenalan

Assalamualaikum...

Terlebih dahulu saya mengambil kesempatan ini untuk mengajak semua suku sakat @ anak cucu serta cicit kepada Lebai Din untuk sama-sama berceloteh di sini.

Tujuan utama saya mencipta blog ini adalah untuk mengumpul seberapa banyak info tentang Tok Wan Lebai Din. Selebihnya agar kita dapat mengeratkan lagi silatulrahim serta mengenali dengan lebih rapat di antara satu sama lain. Semoga keujudan blog ini menjadikan medan untuk kita berhubung antara satu sama lain memandangkan ada di antara kita yang tinggal di luar kawasan atau daerah maupun negeri atau berada di luar negara.

Saya sangat-sangat berharap agar kita semua dapat memanafaatkan anugerah Tuhan yang maha Esa ini dengan memberi yang terbaik dan terikhlas...moga Tuhan mencucuri rahmatNya dan meletakkan di sisi orang-orang yang beriman ke atas roh Tok Wan Lebai Din, isteri-isterinya, anak-anaknya serta cucu-cicitnya yang telah terlebih dahulu pergi menemui ILAHI...AL-FATIHAH..

5 ulasan:

  1. assalamualaikum buat semua cucucicitlebaidin.... selamat paagi semua n selamat menjalankan tugas.. harap semua kita akan dapat berjumpa suatu masa nanti.. bagi yang dok kreja disabah, boleh la hubungi sya dikota kinabalu nie.. alamat sya.. LOT B41-25, LORONG INDAH PERMAI. MENGGATAL, SABAH... 012-8437125...pada sapa2 yang nak melawat sabah atau datang atas urusan kerja.. welcome dan jangan lupa hubungi sya.. insya allah akan disambut..

    BalasPadam
  2. Salam...Abg Shoib, terima kasih sbb bagi info kat sini...harap semua org dapat faedahnya..InsyaAllah kita akan bertemu suatu hari nanti...semua cucu-cicit Lebai Din akan berkumpul...tarikh terdekat (kalau sempat) hari raya kedua taun ni...InsyaAllah klu kami ke Sabah...kami akan hubungi Abg Shoib...Abg sekeluarga bila nak balik semenanjung???

    BalasPadam
  3. wslm... rasanya ghaya nie ndak dapat balik kot.. tiket free pun lom dapat lagi nie... maybe ujung tahun... tahniah coz pengikut dah jadi 11.. harap2 pasnie akan bertambah lagi... kalau nak any info from sabah.. bagitau jak..

    BalasPadam
  4. InsyaAllah...ghaya nie x dpt...ghaya haji bleh kot..harap2 dpt jmpa abg shoib sekeluarga secepat mungkin...jgn rsau...klu kami kesabah, dah tentu kami akan hubungi abg shoib..semoga abag shoib sekeluarga sihat sejahtera...amin..

    BalasPadam
  5. assalamualaikum.. untuk makluman semua... seorg cucu ayah ( wa omar ) telah kembali kerammatullah pada 4 ogos 2010 akibat kemalangan... Marsha Maisarah bte Harun... 5 tahun... moga rohnya dicucuri rahmat.. alfatihah..

    BalasPadam